COM HO FEM

Per tal de diversificar al màxim l'ajuda social, Fundación Renta Corporación ha col·laborat al llarg del temps amb diverses entitats, i ha centrat les intervencions i els recursos en diferents àmbits d'actuació.

Criteris de selecció de projectes i aportacions realitzades

Per a la selecció dels projectes, s'han tingut en compte bàsicament tres grans punts:

• La confiança contrastada en la institució benèfica.
  • Els beneficiaris: infància, malalts, dones maltractades, col·lectius desfavorits…
  • La idoneïtat: es financen aquells projectes que tinguin un component social i humanitari clar. Sempre hem mostrat una sensibilitat especial envers els projectes urgents de primera necessitat.

La Fundació també podria atendre qualsevol projecte en un altre àmbit de treball, sempre que la seva finalitat social estigui justificada.