Hemos colaborado en el desarrollo de proyectos en más de 40 países. Consúltalo aquí:

Àfrica – Burkina Faso

Ajuts per garantir l'accés a l'aigua potable a la població més vulnerable.

Amèrica Llatina – Bolívia

Ajuts a projectes de cooperació dirigits a la infància, per proporcionar llars, escolarització, sanitat, etc.

Europa - Bòsnia

Ajuts a organitzacions que protegeixen els orfes i la dona en zones de guerra.

Àfrica – Burkina Faso

Ajuts per garantir l'accés a l'aigua potable a la població més vulnerable.

Amèrica – Canadà

Aportació per a l'ajuda a la infància.

Amèrica Llatina – Colòmbia

Ajuts per proveir protecció integral als infants en matèria de sanitat i habitatge.

Àsia – Cambodja

Ajuts per garantir una vida digna als més desafortunats, fomentar la seva educació i donar-los accés a l'assistència sanitària.

Àfrica – Camerun

Ajuts a infants i dones per proporcionar-los habitatge, sanejament i infraestructures, i educació.

Àfrica – Txad

Ajuts per al desenvolupament d'un projecte agrícola al Txad.

Amèrica Llatina – El Salvador

Ajut per promoure una educació integral a infants i adolescents de sectors socials exclosos.

Espanya

La Fundació ha aportat 1,3 M € per col·laborar en projectes amb especial èmfasi en sanitat, educació i ajuda a la infància i a la dona com Raval Solidari, Cáritas, Malaria Spot, Hospital Sant Joan de Déu, Acollida i Esperança, Fundació Espanyola del Cor, Fundació Acollida i Esperança, Fundació Pequeño Deseo, Crag, Lluita contra la Sida... i així fins a més de 250 projectes des del 1999.

Àfrica – Etiòpia

Ajuts per desenvolupar projectes per a l'accés a l'aigua potable a la població més vulnerable.

Àsia – Filipines

Aportacions per ajudar infants desafavorits: proporcionar-los educació, habitatge i assistència sanitària.

Europa - França

Ajuts a organitzacions de protecció de la infància.

Àfrica – Ghana

Ajuts en orfenats africans rurals per garantir una vida digna als més necessitats.

Àfrica – Guinea Bissau

Ajuts per cobrir les necessitats bàsiques dels infants i dones: alimentació, atenció mèdica i educació.

Àfrica – Guinea Equatorial

Ajuts per a projectes de desenvolupament, educació, salut i accés a l'aigua per a la infància i la dona.

Amèrica Llatina - Hondures

Ajuts per facilitar l'accés a l'educació i fer-la extensible al major nombre de persones necessitades.

Àsia – L'Índia

Col·laboració amb organitzacions d'ajuda a la infància, per proporcionar escolarització, allotjament i assistència sanitària.

Àfrica – Kenya

Ajuts per desenvolupar projectes d'educació per a infants i formació a dones.

Europa - Londres

Ajuts per fomentar l'educació.

Àfrica - Malí

Ajuts per desenvolupar projectes de suport als poblats tot respectant la seva cultura i costums.

Àfrica – Marroc

Ajuts a infants i dones, per proporcionar habitatge, sanejament i infraestructures.

Àfrica – Moçambic

Ajuts per lluitar contra les desigualtats i desenvolupar les capacitats de la seva població.

Àfrica – Níger

Ajuts per cobrir les necessitats bàsiques dels més desafavorits.

Amèrica Llatina – Nicaragua

Ajuts a infants de zones vulnerables de Nicaragua a través de l'educació i la nutrició.

Àsia – Nepal

Col·laboració amb entitats que destinen les aportacions a ajudar la Infància i la Dona, Educació i Sanitat.

Amèrica Llatina – Panamà

Ajuts a infants i adolescents per proporcionar-los habitatge, sanejament i infraestructures.

Amèrica – Paraguai

Ajuts per millorar la qualitat educativa d'infants i joves.

Amèrica Llatina – Perú

Ajuts per protegir la infància i procurar educació als qui més ho necessiten.

Amèrica Llatina – República Dominicana

Ajuts per escolaritzar infants i assegurar-los el menjar.

Àfrica – Ruanda

Ajuts per al desenvolupament de l'educació i el desenvolupament social, de la salut, agropecuari i de la dona.

Àfrica – Senegal

Ajuts per a la defensa dels infants i de les dones amb projectes de desenvolupament educatiu.

Amèrica – Uruguai

Ajuts per abordar la problemàtica relacionada amb la salut.

Àfrica – Uganda

Ajuts per als infants que han estat abandonats o han patit abusos.