Política de galetes

Les galetes són informacions breus que s'envien i s'emmagatzemen en el disc dur de l'ordinador de l'usuari a través del seu navegador quan aquest es connecta a una web. Les galetes es poden fer servir per demanar i emmagatzemar dades de l'usuari mentre està connectat per tal de facilitar-li els serveis sol·licitats, i no es solen conservar (galetes de sessió), o per conservar les dades de l'usuari per a un altre tipus de serveis en el futur i que es poden guardar per temps indefinit (galetes persistents). Les galetes poden ser pròpies o de tercers.

Hi ha diversos tipus de galetes:

• Galetes tècniques que faciliten la navegació de l'usuari i la utilització de les diferents opcions o serveis que ofereix la web, com ara identificar la sessió, permetre l'accés a determinades àrees, facilitar comandes, compres, emplenament de formularis, inscripcions, seguretat o facilitar funcionalitats (vídeos, xarxes socials...).
  • Galetes de personalització que permeten a l'usuari accedir als serveis segons les seves preferències (idioma, navegador, configuració...).
  • Galetes d'anàlisi que permeten l'anàlisi anònima del comportament dels usuaris del web i que permeten mesurar l'activitat de l'usuari i elaborar perfils de navegació amb la finalitat objectiva de millorar els llocs web.
  • Galetes publicitàries que permeten la gestió dels espais publicitaris del web.
  • Galetes de publicitat personalitzada que permeten la gestió dels espais publicitaris del web sobre la base del comportament i els hàbits de navegació de l'usuari, a partir dels quals s'obté el seu perfil i es pot personalitzar la publicitat que es mostra en el navegador de l'usuari.

FUNDACIÓN RENTA CORPORACIÓN només utilitza galetes tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, que en cap cas tracten dades de caràcter personal ni capten hàbits de navegació per a fins publicitaris.

Per això, en accedir a la nostra web, en compliment de l'article 22 de la Llei de serveis de la societat de la informació, li hem sol·licitat el consentiment per utilitzar galetes d'anàlisi, que en tot cas s'instal·laran passat un termini de temps prudencial perquè l'usuari tingui temps de decidir si dona el seu consentiment o no.

De tota manera, l'informem que pot activar o desactivar aquestes galetes seguint les instruccions del seu navegador d'Internet:

• Chrome: Configuració -> Mostrar opcions avançades -> Privacitat -> Configuració de contingut.
  • Firefox: Eines -> Opcions -> Privacitat -> Històric -> Configuració Personalitzada.
  • Internet Explorer: Eines -> Opcions d'Internet -> Privacitat -> Configuració.
  • Safari: Preferències -> Seguretat.
  • Opera: Eines -> Preferències -> Edita preferències> Galetes

Per a més informació, podeu consultar l'Ajuda del vostre navegador o les pàgines de suport dels navegadors.

• Chrome: support.google.com
  • FireFox: support.mozilla.org